1/26/2559

Kecantikan mengisi bom Permas Yala adalah benar untuk pelajar.





            Encik Suhaimee Dulasah Presiden Permas Encik Hakim Phungtigo, Encik Afan WatnaNaib Presiden Permas pelajar berpura-pura pergerakan Pelajar memberikan tekanan kepada pihak berkuasa untuk melepaskan mereka yang ditahan di hadapan Pusat Wilayah Sempadan Selatan Operasi Polis den gan mendakwa ia melanggar hakasasi manusia.
            Tahanan lepas suspek  yang terlibat pengeboman di Yala Perbandaran 44 mata, termasuk 56 buah, menjadikan jumlah 18 orang yang cedera telah dimasukkan kemengaku, bilangan 4 orang.
            1.Encik AbdulfaridSako
            2.Encik SaideeTakewnae
            3.Encik SabreeKaso
            4.Encik YaesfreeHayeeputa
            Data daripada 4 kes, suspek mengaku pengeboman di Yala kawasan perbandaran .Pada14-16 May 2015 di mana pegawai itu bukan paksaan sekalipun.
            Fakta Menarik Encik Abdulfarid Sako Lulusan dari Sekolah Tamvithaya. Daerah Muang. Wilayah Yala. Selepas itu belajar Institut Pendidikan Phalak Yala. pada masaini kerja di Perbandaran Raman Daerah Raman Wilayah Yala (mengadkan 1 Kanun Jenayah)
            Encik Saidee Takewnae Lulusan dari Sekolah Tamvithaya. Daerah Muang. Wilayah Yala. Diploma tingkat 10 (Diploma) Sekolah Politeknik ,Yala.
Encik Sabree Kaso Lulusan dari Sekolah Tamvithaya. Daerah Muang. Wilayah Yala. Pendidikan kampus Pattani Kini menetap bersama isterinya, daerah Yi-ngo. Narathiwat
            Encik Yaesaee Hayeeputa Kaso Lulusandari Sekolah Tamvithaya. Daerah Muang. Wilayah Yala. Sedang belajar kampus Pattani Dan seorang guru di sekolah Pasanmit Islam swasta.
            Ia dilihat bahawa keempat – empat orang yang mengaku itu ialah punca pengeboman di Yala yang dilulusan dari Sekolah Tamvithaya. Daerah Muang. Wilayah Yala. Juga yang menarik hati adalah dua kes kajian Politeknik Yala dan kampus Pattani.
            Kemudian kumpulan Permas didakwa bahawa kakitangan ditahan dan ganggu, pelajar-pelajar ini untuk memeriksa DNA dari pada pencabulan hakasasi manusia dan untuk menuntut pelepasan itu. Tingkah la kukum pulan Permas Ia menunjukkan keduduk an peraturan di atas undang-undang. Dan tindakan sokongan penjenayah fatoni Yang amat pentin guntuk pelajar sebagai pengganas itu sendiri.
            Ini khah cara untuk berjuang Permas cuba untuk mewujudkan imej yang di dorong oleh politik. Menurut Pergerakan Keamanan Intelektual orang berilmu Akhirnya, pergerakan jenayah ganas sendiri ... benci mengisisau dara Julien ini.
            Kumpulan Permas seumpamanya Encik Suhaimee Dulasah Anda tahu bahawa ahli-ahli kumpulan pelajar adalah pelakunya. Jika anda tidak melihat tidak menggeliat-tiang gelisah berpeluh perbuatan sendiri di bawah Pelajar perlu berpura-pura menjadi alat untuk memberi tekanan kepada halaman Pusat Wilayah Sempadan Selatan Operasi Polis
            Seperti yang di katakan menipu pelajar di institusi lain. Tidak berkesan la gime nipu pelajar dan kanak sekolah Tamvithaya, ia adalah satu helah mudah untuk bekerja sama untuk membuat langkah ini. Beberapa kali jarum jahit. Luka tidak sembuh untuk berpura-pura kepada pelajar di seluruh negara untuk menyertai gerakan pelajar telah di rekod kankeganasan di Narathiwat pengeboman keputusan akhir adalah bahawa mereka yang ditahan telah mengaku mengebom kenyataan. Seperti ini den gan rayuan ketempat keempat,  pendapatan hanya menukar perubahan menukar masa paparan. Tetapi skrip tetap, kumpulan Permas sama masih menggunakan rend atra di sional. Ini adalah topeng pelajar perompak yang menyamar… tingkah la kumem bosankan mungkin.
--------------------------------------------------------------------------------------------

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น