6/08/2558

Satu lagi acara Tokchud (yang tidak dinyatakan).



 Satu lagi acara Tokchud (yang tidak dinyatakan).
Kembali kepada 25 Mac 2014, Tentera - Polis telah mengenal pasti persimpangan itu akan dimaklumkan oleh penduduk tempatan bahawa gabungan kumpulan pengganas dalam persediaan untuk perjuangan Moo.6 Rumah.Tokchud  Kariah.Phiten Daerah.Thungyangdan Wilayah.Pattani
                Permulaan acara itu tiga hari sebelum ini, agensi-agensi keselamatan telah dimaklumkan tentang pergerakan ahli Perikatan. Pengganas RKK 4 orang bagi penunggang motosikal 2 adalah kenderaan yang dijangka Encik.Anwa Deramae Encik.Makurosi Maeloh Encik.Usman Sama dan satu lagi yang tidak dikenali
                Analisis berita bahawa pengganas akan datang ke kawasan itu sebagai persediaan bagi pangkalan jenayah operasi mensasarkan pegawai yang lemah atau menyediakan dan menyebabkan pengeboman, penembak tepat membunuh pegawai kerajaan. Serta wakil-wakil rakyat menembak orang Buza. Sasaran lemah
                Dan kemudian persimpangan kekuatan tentera - polis. untuk penguatkuasaan undang-undang untuk mengesan suspek, ditangkap orang di kawasan itu serta-merta tempat kemalangan yang mengorbankan 4 orang ditangkap 22 orang dari kejadian itu, yang dikritik secara meluas di kalangan pelbagai organisasi telah keluar bergerak ke hadapan untuk menubuhkan jawatankuasa siasatan untuk hadir sebelum tarikh tutup. masa untuk bekerja 7 hari.
                Pada 7 April 2015 pada jam 10:00 pagi bilik-bilik Pimmada Park View Resort Hotel di Pattani Encik.Wiraphong Keasuwan Gabenor Pattani Dan penyiasatan kes rumah Tokchud Daerah.Thungyangdan Wilayah.Pattani telah bersama-sama membuka sidang media mengenai hasil penyiasatan ke dalam kejadian itu di kawasan tersebut Pada 25 Mac 2015 Jawatankuasa ini dilantik oleh gabenor. Untuk membuktikan agak tepat dan berlaku adil kepada semua pihak yang terlibat dengan kedaulatan undang-undang dan moral.
                Lembaga Pengarah berpendapat bahawa permulaan serbuan sekatan itu wajar dalam makmal. Sejak pengumuman undang-undang tentera dan Dekri Darurat Pentadbiran Kerajaan dalam Situasi Kecemasan. Tentera boleh beroperasi dengan segera apabila perlu. Tanpa waran
Jawatankuasa siasatan rumah Tokchud  Perkara ketiga dalam peperiksaan.
                1. yang meninggal dunia sebagai keganasan atau tidak? "Dalam kelas ini, Suruhanjaya berpendapat bahawa 4 orang yang meninggal dunia pada bukan keganasan dan bukan penjajaran-keganasan dalam apa jua cara."
                2. pistol itu telah mati atau tidak? "Dalam kelas ini, Suruhanjaya tidak boleh menyebut mengenai isu pegawai perjuangan. Dengan kewajipan untuk mendapatkan keterangan dalam proses kehakiman. Pejabat akan dikenakan untuk pendakwaan. "
                3. tindakan undang-undang, ubat dan dasar pelarasan.
                Pertama, kerana tindakan pegawai kerajaan negeri di atas. Menyebabkan kerosakan dan kesan serius ke atas penduduk, jadi pegawai yang terlibat dalam tindakan itu hendaklah didakwa oleh sistem keadilan.
                Peristiwa kedua berlaku. Menyebabkan kematian 4 orang kerana tindakan pihak berkuasa terhadap mereka yang tidak bersalah. Dan itulah sebabnya, kerana pergolakan di wilayah selatan. Oleh itu, ubat-ubatan yang dicadangkan di bawah peraturan-peraturan itu secepat mungkin.
                Dan pada masa itu Bahagian komander 4 memohon maaf atas kejadian itu, iaitu keganasan yang boleh mengikut dasar yang menyerah hak mereka. Saya memohon maaf kepada orang ramai, meminta maaf kepada saudara-saudara mereka yang kehilangan saudara-saudara mereka. Dan malangnya, presiden universiti Fatani, anda menerima apa yang berlaku untuk mengubah suai.
                Siasatan telah pun selesai. Tetapi tidak ada kumpulan yang baik daripada orang telah mencuba untuk memusnahkan penglibatan strategik masyarakat awam dituduh model dasar Tungyangdang. Satu taktik yang mahu mewujudkan konflik antara orang Melayu. Orang membunuh orang, tidak bersalah, membunuh dan kemudian dilemparkan terhadap RKK melakukan opera. Kemudian membuang penyamun
                Risalah telah menurun ingin menyampaikan kepada persepsi awam. Cubaan untuk mengubah atau menamatkan penyertaan orang ramai. Kumpulan itu kebimbangan bahawa gerakan rakyat menggunakan segala bentuk rali rakyat meningkat terhadap model dasar Tungyangdang. Dengan menunjukkan bahawa kejadian itu adalah hasil daripada model dasar Tungyangdang.
                fakta-fakta ini model dasar Tungyangdang peristiwa di rumah Tokchud Ini adalah dua yang berbeza model dasar Tungyangdang dasar yang memberi tumpuan kepada penyertaan orang ramai dalam memelihara keselamatan nyawa dan harta rakyat sendiri, dengan pegawai-pegawai kerajaan yang mentor kejadian itu rumah Tokchud sebagai soal penguatkuasaan undang-undang dalam mengesan sasaran orang yang ditangkap. Ditanya rakyat menyedari bahawa beberapa orang cuba untuk memusnahkan. Menimbulkan perselisihan di dalam masyarakat yang berterusan. Untuk tidak mahu orang ramai untuk bekerjasama dengan pihak berkuasa.
Kefahaman yang diperoleh daripada pengumuman yang rasmi (tanpa nama) telah menyediakan data yang menarik, tetapi tiada agensi yang berani untuk memadamkan media, Ba Na orang mengenali peristiwa traumatik. Tides yang tersembunyi Supaya kamu mengambil bot untuk halangan untuk badan kapal terbalik daripada mudah.
                Pembuktian Encik.Saddam Wanu  kematian telah dikaitkan dengan acara tersebut. Suspek dalam kes-kes keselamatan yang difailkan pada 9 Disember 2013 oleh pegawai polis. Tungyangdang Wilayah Pattani.
                Keputusan membuktikan bahawa 5 daripada 22 orang menemui satu pautan dengan kumpulan dan keganasan.Encik Saman Wadang  dikaitkan dengan letupan di daerah Krapho Wilayah Pattani pada tiub 2013.
                1 dalam 22 dengan waran penangkapan itu. Dalam undang-undang jenayah, tetapi dalam proses ikat jamin.Encik Hamree hayeeji  umur 30 tahun sebagai keganasan tindakan kelas.
                Dengan memantau lebih daripada 11 orang yang dikaitkan dengan penjajaran keganasan. Dan mengejutkan ialah 18 daripada 22 orang pada dadah air kencing air ungu.
                Tetapi parti itu tidak baik telah jatuh risalah di kawasan itu dengan pegawai-pegawai dituduh dadah mescaline Melayu. Ia mahu apa-apa pengaruh buruk kepada anak-anak muda yang menggunakan dadah telah digunakan dalam keadaan jenayah. Kempen Kumpulan juga dikaitkan dengan pengedaran dadah, yang merupakan bencana, komplikasi berlaku di wilayah selatan. Banyak kali, apabila produk minyak haram dadah bust mengelak cukai untuk pekik di belakang kumpulan pengganas, yang merupakan pendapatan yang lumayan andalan dari perbuatan ini menyalahi undang-undang akan menjadi sumber pembiayaan. Pengambilan nutrien untuk menyokong pembelian senjata. Termasuk pemasangan alat letupan yang digunakan dalam jenayah itu.
               
Di atas adalah orang yang tidak terdedah kepada sebelum ini. Jika keputusan membuktikan benar, ia disahkan bahawa gabungan daripada tiga orang akan pasti tidak biasa. Tidak sekumpulan dadah haram. Tetapi militan merancang apa-apa. Kepentingan bukti yang akan mengenal pasti secara positif dengan sumber maklumat bahawa pergerakan arahan vokal. Tetapi berlalu pihak berkuasa di luar biasa 4 mayat membina keadaan sebelum, jika tidak berat proses soal siasat yang akan membawa kepada kebenaran.
                Peristiwa Rumah.Tokchud Kariah.Piten Daerah.Thungyangdan Wilayah
pattani  akan menjadi pengajaran kepada agensi-agensi keselamatan untuk mengkaji semula penggunaan kekerasan untuk amalan yang lebih berhemat. Permohonan maaf daripada pemimpin daripada 4 acara, dengan keganasan yang boleh mengikut dasar yang telah berkhidmat dengan rakyat saudara yang kehilangan saudara-mara mereka. Dan Universiti Fatani Rektor  terima apa yang berlaku dan akan diselesaikan. Dianggap diskaun terhadap beberapa kemungkinan, tetapi juga sekumpulan orang yang cuba untuk mencari peluang untuk memecahkan menangis rali itu.
                Akhir sekali, penulis ingin meninggalkan pembaca telah menyatakan dengan beberapa NGO, organisasi telah bergantung pada kesilapan dalam prestasi pegawai-pegawai awam di tengah-tengah kebencian. Kami konflik memecah. Menghasut orang ramai supaya jangan bekerjasama dengan kerajaan. Semua cuba untuk melemahkan dasar dan strategi untuk menyelesaikan kerajaan Selatan. Kumpulan-kumpulan pelajar Permas tidak bersetuju dengan pendekatan keamanan. Tidak mahu perlu bercakap keamanan berlaku dari awal ... dan kemudian mereka mahu sesuatu? .. Ditonton seterusnya !!!

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น