2/20/2563

Pada hari ini, Telah melihatlah oleh semua orang akan bahawasanya siapakah yang menjadi produk daripada hasutan dan inkubas di pondok dan Tadika dan Sekolah Swasta Islam.


Yang lalu, Telah dilhatkan akan beberapa kumpulan yang meusahakan untuk menyarukan oleh mereka itu untuk berhentikan oleh pegawai akan kegiatan yang berkaitan dengan kanak-kanak dan remaja sama ada ia di Tadika atau Pondak atau Sekolah Swasta Islam dengan menuduhkan ia akan bahawasanya telah melanggarkan oleh pegawai akan hak-hak kanak-kanak dan memusnahkan akan identity orang-orang di kawasan itu dan menakutkan akan kanak-kanak dan lain-lainnya yang memfitnahkan ia akan pegawai. Sesungguhnya pada datanglah oleh pegawai akan Tadika dan Pondok dan Sekolah Swasta Islam itu untuk mewujudkan ia akan kesedaran dan meluaskan ia akan dunia bagi kanak-kanak untuk mengatahuilah oleh mereka itu akan yang benar-benar dan yang betul dan mewujudkan ia kan kasih saying dan perpaduan di antara mereka itu untuk berkembang ia menjadi warga yang baik dan berkualiti dan berkehidupan didalam masyarakat dengan gembira.

          Pada masa lalu, Sebelum daripada tahun 1992 sehingga sekarang. Beberapa Pondok dan Tadika adalah matlamat yang penting bagi kumpulan kemerdekaan untuk memuterbelitkan ia akan ajaran Islam dengan menciptakan ia akan cerita dan mengarangkan ia dan mengisikan ia akan sejarah dan membangkitkan ia akan isu perbezaan perkuaman dan keagamaan untuk inkubasi dan menghasutkan ia untuk mewujudkan perbezaan untuk kanak-kanak dan remaja untuk berlahirkan ia akan kebencian akan orang kafir sehingga boleh menipukan ia dan menarikkan ia akan mereka itu untuk menyertai ia akan kumpulan kemerdekaan untuk menggunakan ia akan mereka itu sebagai alat untuk berbuatkan ia akan keganasan dan mewujudkan ia akan huru-hara di wilayah sempadan selatan seperti yang dilihatkan sehingga sekarang. Pada hal ini, Telah mengiktirafkan dan memberikan kepentingan  oleh pihak keselamatan akan dia. Maka memintalah ia akan kerjasama akan  pemilik Institusi pendidikkan untuk memantau ia dan mengawasi ia akan pengajaran dan pembelajaran di sekolahnya untuk  tidak menjadi ia sebagai tempat inkubasi dan tempat menciptakan idia yang salah dan tempat untuk bersembunyi oleh penkeganasan.


          Pada kira-kira tahun 2007. Telah mengadkan oleh pihak keselamatan akan pegawai untuk pergi ke Pondok dan Tadika dan Sekolah Swasta Islam untuk menyokongkan ia akan pendidikkan sebagai penolong guru dan tuter untuk kanak-kanak yang hendak periksakan ia dan hendak belajarkan ia pada tahap yang tinggi dan terbiahkan oleh mereka itu mengenai dadah dan undang-undang lalulintas dan falsafah ikonomi mencukupi dan lain-lainnya. Pada berbuat kegiatan seperti ini. Maka menjadi lembing yang menusukkan ia kan kumpulan keganasan kerana tidak mudah ia untuk menghasut dan inkubasi seperti yang dahulu, dan kerana didedahkan oleh pegawai akan kebenaran untuk di ketahuikan oleh kanak-kanak dan remaja akan dia. Maka perlulah oleh kumpulan kemerdekaan untuk menggunakan ia akan orang-orang yang berbarisan yang bersatu dengan dia pada dahulu dan akan pertubuhan-pertubuhan yang mendapatkan manfaat untuk dihalaukan oleh mereka itu akn pegawai-pegawai. Dan kumpulan-kumpulan yang menyarukan pada sekarang, Maka diketahuikanlah akan bahawasanya siapakah mereka itu, dan mana-manakah kumpulan yang mendapatkan manfaat didalam bergerakkannya. Dan apabila berbuatlah oleh pegawai akan kegiatan yang baik didalam Pondak dan Tadika. Maka menyebabkan ia akan kehabisan peluang bagi kumpulan keganasan untuk menghasutkan dan inkubasikan dan menipukan. Maka bergelut dan berjuang dan melakukan oleh mereka itu akan segalanya dan untuk menghalangkan untuk tidak menciptakan oleh pegawai akan kesedaran dan untuk memberikan akan apa-apa  yang baik. Dan mendedahkan ia akan kebenaran untuk diketahuikan oleh kanak-kanak dan remaja untuk menjadi imun dan sedar bagi mereka iu untuk tidak menjadi mangsa bagi kumpulan keganasan. Jangan membenarkan oleh kami akan kumpulan keganasan untuk membuat kekeliruan dan kerosakkan ia akan masyarakat.

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น